Receptionen

I ljusgården hittar du Navets reception. Personalen finns där för att hjälpa besökare och medarbetare.

Receptionen är bemannad måndag–fredag kl 7.15–17.15. Personalen kommer bära profilkläder framtagna för Navet, så att de är lätta att känna igen.

Ta emot besök

Besöken sköts från receptionen. Hit kommer besökare och anmäler sig samt får sin besöksbricka utskriven. När ett besök är anmält pingas medarbetaren som väntar besökaren och hen kommer ner och möter personen i receptionen. Vi erbjuder dagkoder för besökare som vill använda Navets wifi.

Säkerhet och första hjälpen

Vid utrymningslarm agerar receptionen utrymningsledare av ljusgården och gemensam konferensdel. Personalen i receptionen kan även hantera hjärtstartare.

Konferensrummen

Receptionspersonalen ansvarar för en kontinuerlig tillsyn och skötsel av gemensamma konferensytor. Receptionen har även i uppdrag att beställa och fylla på förbrukningsmaterial så som block, pennor m.m. Vid större konferenser eller möten ska personalen iordningställa konferensrummen med önskad konferensutrustning, möblering samt beställd förtäring.

Service till medarbetarna

Receptionen hjälper även till med följande:

  • Hantera utlämning av låneutrustning så som cykelbatterier, hjälmar, konferensutrustning mm.
  • Svara på mejl till receptionen.
  • Uppdatera och distribuera information om riktlinjerna och praktisk information för Navet, till de som arbetar i Navet.
  • Mottagning av brev, postpaket och tidningar.
  • Tillse larmfunktion både skalskydd, överfalls- och bråklarm.

Kontakt

Mailadress:

Telefonnummer:  021­­–39 52 39